TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On April - 23 - 2012

Vacanțele mele din copilărie la mare miros a Nivea Sun. De fiecare dată când simt parfumul de loțiune de plajă, mă teleportez instantaneu pe plaja din Mamaia anului 1992 când soarele era mai prietenos, plaja avea cel mai fin și curat nisip, iar marea era mai frumoasă și mai încântătoare decât a fost în toți anii în care am revenit cu drag cu speranța că voi retrăi atmosfera de vacanță și libertate de atunci. Nu a mai fost să fie, pentru că m-am schimbat și eu, și stațiunea, și cam tot. Folosesc în continuare Nivea Sun pentru că, pe lângă că e un produs excelent,  pentru mine e și o capsulă a timpului unde mă reîntorc pentru un minut să simt bucuria și entuziasmul copilăriei.

Trecem de la momentul Proust la reclama nouă, creată de ABJ Genius pentru publicul din Coreea de Sud. Ideea e simplă și de efect: în trei imagini poți vedea ce se întâmplă când aplici Nivea Sun cu factor de protecție 50 pe un măr în fazele din procesul de coacere, exemplificând astfel ce se întâmplă și cu pielea noastră, dacă nu o protejăm corespunzător. Publicul țintă este populația asiatică, în special cea coreeană care preferă pielea albă.  Provocarea o constituie oamenii care nu folosesc protecție solară zilnic, iar obiectivul este de a-i încuraja să folosească Nivea Sun în fiecare zi. Soluția găsită pentru atingerea obiectivului o puteți vedea și voi mai jos. Un mijloc de direct marketing simplu, creativ și eficient.

Nivea Sun și merele cu factor de protecție

Îi mulțumesc pe această cale mătușii mele Lidia care mi-a făcut cunoștință cu loțiunea Nivea și vă sfătuiesc să folosiți mereu produse cu factor de protecție solară pentru a vă proteja pielea, indiferent de anotimp și indiferent de marcă. Pentru mine Nivea Sun e un brand de suflet și de-abia aștept să îmi spuneți care sunt produsele cu semnificație specială pentru sufletul vostru.

Sursă foto

close
Facebook IconTwitter Icon