TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On August - 15 - 2012

Nintendo pregătește pentru sfârșitul acestei luni lansarea unei noi versiuni a jocului Super Mario Bros. 2. Cu această ocazie le-a cooptat pe actrițele și surorile Penelope și Monica Cruz să apară în spotul TV realizat în acest scop.

Nintendo lansează spotul pentru Super Mario Bros. 2

Dacă în varianta clasică a jocului, Mario trebuie să treacă peste diferite obstacole de-a lungul mai multor niveluri de dificultate pentru a salva prințesa sechestrată de un dragon într-un castel, versiunea Super Mario Bros. 2 aduce noutăți: noua aventură presupune colecționarea cât mai multor monede, puteri noi  ce transformă personajul în Gold Mario, peste 80 de niveluri de-a lungul mai multor lumi și posibilitatea de a juca împreună cu un prieten via Local Play.

Laurent Fische, director de marketing și PR al Nintendo Europa, a declarat că parteneriatul cu surorile Cruz a fost o alegere perfectă pentru companie, deoarece noul Super Mario Bros. 2 permite jucătorilor să se bucure de întreaga aventură jucându-se cu Mario și Luigi simultan, dar și pentru că surorile Cruz sunt fane ale jocului de ani buni.

Pe acest aspect se bazeză și scenariul spotului publicitar care le înfățișează pe cele două surori luându-se la întrecere prin intermediul lui Mario și al lui Luigi. Cele două fac și un pariu, dar pentru a vedea care este miza acestuia și cine îl câștigă, trebuie să urmăriți clipul de mai jos.

close
Facebook IconTwitter Icon