TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On December - 21 - 2012

Newspaperswork este o platformă de marketing, creată de jurnaliștii din Belgia pentru a promova valorile și puterea presei scrise în general și a publicațiilor din redacția cărora fac parte, în special. O dovadă a faptului că presa tipărită de calitate nu a murit, stă în audiența de care se bucură cotidienele belgiene: unul din doi locuitori citește zilnic ziare.

Newspaperswork Belgia - lumea captivantă a ziarelor

Newspaperswork Belgia – lumea captivantă a ziarelor

Pentru a arăta tuturor aceste aspecte și pentru a demonstra caracterul captivant al conținutului unui ziar, Newspaperswork i-a rugat pe creativii de la  Duval Guillaume să creeze o campanie care să comunice eficient și abil cele menționate mai sus. Aceștia au răspuns la apel, astfel că au pus la dispoziția a trei publicitari de top din Belgia o plimbare cu mașina condusă de un șofer, timp în care au putut citi în liniște un ziar.

Pentru a demonstra puterea captivantă a conținutului unei publicații, creativii au încercat să le distragă atenția celor trei de la lectură prin diferite mijloace, care de care mai haioase. Ca să vedeți ce tentații au pus la bătaie cei de la Duval Guillaume, urmăriți filmulețul de mai jos.

close
Facebook IconTwitter Icon