TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On July - 31 - 2012

În Brazilia, Nestlé a lansat gama de produse Neston care este alcătuită din cereale, iaurt, o băutură pe bază de lapte integral și, mai nou, Neston Vitamina (un amestec de fructe și cereale din care rezultă un smoothie), produs care este intens promovat în cadrul campaniei Neston, intitulată “Surreal“.

Nestlé Neston este incredibil de delicios

Sursă 

Agenția Publicis din Sao Paulo, cea care se ocupă de campania de promovare, a explicat conceptul din spatele filmulețului de mai jos în felul următor: pentru a promova smoothie-ul Neston, cei de la agenție au ales să creeze în locul unui spot TV, un videoclip care să demonstreze că Neston nu este numai gustos, ci incredibil de delicios. Conceptul de ”incredibil” (“Surreal“) este redat de mustața verde și este susținut de unele elemente din clip precum muzica indiană sau luptătorul cu șase brațe.

Având în vedere că această campanie are ca public-țintă copiii, nu trebuie luată prea în serios și tratată ca atare: lejeră, colorată, amuzantă și creativă.

close
Facebook IconTwitter Icon