TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On September - 27 - 2012

Nestlé a lansat în Marea Britanie campania ”We Will Find You” din care fac parte KitKat, KitKat Chunky, Aero și Yorkie. Detaliul senzațional al acestei campanii este că are foarte multe în comun cu acțiunea filmului “Willy Wonka and the Chocolate Factory“.

Nestlé în campania We Will Find You

Denumirea campaniei face trimitere la faptul că șase ambalaje ale ciocolatelor incluse în această acțiune, conțin emițătoare de localizare GPS ce se activează odată cu desfacerea ambalajului. La fiecare activare, o echipă Nestlé se mobilizează, localizează subiectul și îi înmânează premiul constând în suma de 10.000 lire sterline.

Ideea, aplicată cu ajutorul celor de la JWT Londra, amintește de biletele de aur ale lui Willy Wonka, dar de data aceasta premiul nu constă într-o vizită la fabrica de ciocolată, ci într-o sumă consistentă de bani. Puteți urmări mai jos un scurt clip publicitar ce promovează campania ”We Will Find You“.

Dacă Nestlé și JWT Londra au declanșat în Regatul Unit o veritabilă vânătoare de ciocolățele, ne dorim din tot sufletul ca inițiativa să se aplice și în România, cu premiile având aceeași valoare, dacă se poate :d.

close
Facebook IconTwitter Icon