TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On November - 21 - 2012

Pentru a promova noul ambalaj al cafelei instant Nescafé Classic, cei de al OgilvyOne, Atena s-au gândit să lanseze  fanilor din Grecia o provocare pe pagina de Facebook a brand-ului.

Nescafé Grecia – invitație irezistibilă pe pagina de Facebook

Ideea celor de la agenție a fost ca prezentarea noului ambalaj să se facă printr-o modalitate care să stârnească interesul și curiozitatea conusmatorilor, dar să îi și implice activ pe rețeaua de socializare. Astfel, creativii de la OgilvyOne au decis să realizeze o copertă a paginii de Facebook interactivă.

În cadrul ședinței foto, o cutie de  Nescafé Classic în straie noi a fost ascunsă în boabele de cafea cu care a fost umplut un recipient uriaș. Acesta a devenit poza de fundal a paginii de Facebook Nescafé Grecia. Apoi, consumatorii au fost invitați să descopere ce se află în spatele boabelor de cafea dând like pe rețeaua de socializare. Ca să vedeți în cât timp a fost dezvăluită înfățișarea nouă a Nescafé Classic, urmăriți filmulețul de mai jos.

close
Facebook IconTwitter Icon