TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On May - 16 - 2012

Cafeaua NES este un produs creat de Nescafé special pentru tineri, iar pentru a ajunge la publicul-țintă, agenția Marcel a desfășurat timp de trei zile la Gara de Nord din Paris o campanie media digitală interactivă. Aceasta a constat într-o instalație denumită “The Sound Machine“, alcătuită dintr-un touch-screen, un sistem de sunet și un automat de cafea, pentru a atrage atenția trecătorilor.

NES testează tinerețea cu The Sound Machine

Aceștia erau provocați să redea o secvență sonoră, reprodusă de mașinărie, via touch-screen. Cine reușea, primea gratuit o cafea NES. Provocarea s-a dovedit imposibilă pentru cei mai în vârstă, deaorece secvența sonoră consta în ultrasunete ce pot fi recepționate numai de tinerii cu vârsta până în 25 de ani.

Unii ar spune că e un pic discriminatorie, dar având în vedere publicul-țintă, eu consider că inițiativa agenției Marcel a fost ingenioasă, foarte distractivă și a oferit un bun exemplu de publicitate interactivă offline. Puteți vedea în clipul de mai jos cum s-a desfășurat campania de promovare a cafelei NES de la Nescafé în Gara de Nord din Paris.

close
Facebook IconTwitter Icon