TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On May - 16 - 2012

Vești bune pentru fanii Mountain Dew și Batman din State, dar și pentru iubitorii de publicitate ca noi! Potrivit comunicatului de presă din data de 14 mai, Mountain Dew a încheiat un parteneriat cu Warner Bros. Pictures și Legendary Pictures, casele de producție cinematografică ce au realizat mult-așteptatul “The Dark Knight Rises” și care va deveni cu siguranță un blockbuster al acestei veri.

Acest parteneriat se adresează atât fanilor băuturii răcoritoare, cât și celor ai supereroului și propune acestora o experiență digitală de excepție prin dezvăluirea de conținut exclusiv și scene în premieră înaintea lansării oficiale a filmului din 20 iulie. DEW va suferi și ea o schimbare la față prin lansarea Mtn Dew Dark Berry, o băutură în ediție limitată, cu aromă de fructe de pădure, inspirată de cavalerul cu pelerină. Noul produs va beneficia de un ambalaj cu grafică în ton cu Cavalerul negru, iar dozele vor fi termosensibile în sensul că își vor schimba culoarea pe măsură ce se răcesc.

Mountain Dew se asociază cu Cavalerul negru

 

Doze termosensibile Mountain Dew

Pe lângă Mtn Dew Dark Berry și ambalajele cu un nou look, campania va demara în forță după jumătatea lunii iunie cu lansarea site-ului DEWGothamCity.com unde fanii vor avea acces exclusiv la scene din film și la diferite premii ce pot fi câștigate prin înscrierea de coduri de pe produsele DEW.  Campania va continua apoi cu o promovare  masivă, desfășurată pe toate canalele media, pe întreg teritoriul Statelor Unite.

Dacă în România nu vor apărea Mountain Dew Dark Berry și dozele termosensibile cu simbolul liliacului, ne vom putea totuși bucura de experiența vizionării filmului și de partea digitală a campaniei.

Sursă

 

close
Facebook IconTwitter Icon