TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On December - 3 - 2012

După o colaborare de trei ani cu Scarlett Johansson, marca de vin spumant Moët & Chandon o înlocuiește pe actriță cu jucătorul de tenis Roger Federer.

Moët & Chandon l-a desemnat ca ambasador de brand pe Roger Federer

foto

Marca de șampanie, deținută de Louis Vuitton Hennessy (LVMH), a făcut publice vinerea trecută detalii din contractul cu tenisman-ul elvețian. După ce actrița Scarlett Johansson a reprezentat cu succes  Moët & Chandon în ultimii trei ani, colaborarea dintre aceasta și brand s-a încheiat fără a se preciza motivele “despărțirii”.

Scarlett Johansson pentru Moët & Chandon în 2009

foto

Recent numit ambasador de brand, Roger Federer va fi starul viitoarei campanii de publicitate. Moët & Chandon a declarat pentru Marketing că parteneriatul va dura cel puțin trei-patru ani și că Federer va fi “un prieten de cursă lungă al brand-ului”.

Stephane Baschiera, președinte și director executiv al Moët & Chandon a declarat: ”Roger Federer personifică strălucirea reușitei, o mare generozitate și are un stil extraordinar, iar toate acestea sunt niște valori-cheie ce au reprezentat brand-ul de-a lungul istoriei sale. Pentru că Moët & Chandon este șampania victoriei și un brand ce susține cu entuziasm competițiile mondiale de tenis, suntem foarte mândri să îl avem pe Roger Federer ca ambasor de brand.”

La rândul său, tenisman-ul elvețian a spus că numirea sa ca reprezentant al mărcii este o mare onoare și constituie o “invitație de a continua o tradiție foarte strălucitoare. Moët & Chandon a fost întotdeauna șampania trendsetterilor internaționali și sunt mândru să reprezint un brand la fel de dedicat în atingerea excelenței, așa cum am făcut și eu de-a lungul carierei mele.”

În 2009, Scarlett Johansson a devenit prima celebritate desemnată să reprezinte marca de vin spumant Moët & Chandon. Pe parcursul celor trei ani de colaborare, superba actriță a fost protagonista unor campanii de publicitate pline de glamour ce s-au remarcat prin eleganță, stil și rafinament.

Campania cu cel mai mare impact vizual este cu siguranță cea care datează din 2011 și care a fost realizată de fotograful britanic Tim Walker la Paris.

Scarlett Johansson pentru Moët & Chandon în 2011

foto

Din campania Moët & Chandon 2011

foto 

sursă

close
Facebook IconTwitter Icon