TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On June - 11 - 2012

Pe parcursul întregii luni iunie, DDB Paris și MINI derulează o campanie de street marketing care a început la Paris, va continua și în alte orașe din Franța și care transformă mașina MINI într-un dealer auto ambulant.

MINI Store - un dealer auto ambulant

Procedura standard de cumpărare a unei mașini noi implică deplasarea până la magazin, discuția cu vânzătorul, o testare în trafic a modelului dorit în prezența aceluiași vânzător, în cadrul căreia potențialul cumpărător experimentează dotările vehiculului și poate solicita vânzătorului detalii suplimentare despre accesorii, posibilitatea personalizării mașinii, motorizare sau detalii despre alte modele ale mărcii. La sfârșitul jumătății de oră de testare mai rămâne decizia de a achizițona sau nu acea mașină.

MINI Store îi scutește pe francezi de vizita la magazin și de discuțiile prealabile testării, deoarece noul concept este un amestec între un magazin pop-up și reprezentantul acestuia. Cele zece modele MINI Store pot fi oprite în trafic, testate imediat și chiar cumpărate pe loc, ceea ce simplifică mult procesul de achiziționare a unei mașini.

Creativ și eficient, nu? Mai jos puteți vedea clipul de prezentare al strategiei concepute de DDB Paris pentru MINI.

close
Facebook IconTwitter Icon