TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On April - 10 - 2012

Sătulă probabil de scandalurile, farsele și zvonurile nefondate din ultimii ani (a se vedea ingredientele dubioase din preparate, capacitatea supranaturală de conservare, efectele nocive asupra sănătății ca urmare a consumului excesiv, pana din McNuggets la un restaurant din Indiana, S.U.A., carnea de pui expirată, vândută în colaborare cu Carrefour în China, refuzul de a scădea indicele caloric din produsele sale, anunțul că afro-americanii trebuie să plătească suplimentar și altele) care au culminat cu eșecul campaniei de pe Twitter de la începutul anului (în loc să relateze experiențele frumoase de la McDonald’s, utilizatorii au ales să-și amintească ce era mai rău), celebrul lanț de restaurante fast-food a decis să contraatace lansând o nouă campanie prin care vrea să arate consumatorilor originea materiei prime folosite.

McDonald's - cartofii prăjiți

De curând, pe toate canalele de televiziune românești poate fi urmărit un spot (de negăsit deocamdată în online) care anunță consumatorii de McDonald’s că pot avea certitudinea că produsul cel mai iubit în opinia mea, cartofii prăjiți, este preparat din cei mai buni cartofi. Deși spotul de la noi, dar și clipurile lansate în decembrie anul trecut în S.U.A. sunt de dată recentă, am aflat că acestea fac parte din campania “What We’re Made Of” lansată în septembrie 2008. Până în 2011 aceasta a presupus ambalaje noi și un aspect nou, în culori mai închise, dar calde ale panourilor cu meniul din restaurante.

Puteți vedea aici filmulețele realizate cu unul din furnizorii de cartofi, Frank Martinez din Warden, Washington, cu furnizorul de salată verde, Dirk Giannini din cadrul Christensen & Giannini LLC cu sediul în Salinas, California și cu furnizorul de carne de vită, Steve Fogelsong din Astoria, Illinois. Ele au fost create de DDB, Chicago (din cadrul Omnicom Group) și fac parte dintr-o amplă campanie ce se va desfășura pe tot parcursul lui 2012  și în presa tipărită, în mediul digital, dar și prin alte mijloace de comunicare.

Ca fapte diverse despre catofii prăjiți, vă pot spune că furnizorii de cartofi pentru McDonald’s sunt evaluați printr-un concurs semestrial de degustare, că se vând zilnic porții de peste 4 milioane de kilograme în întreaga lume și că, în general, McDonald’s este compania care investește cel mai mult în publicitate pe sectorul de restaurante (în 2011 au cheltuit 963 de milioane de dolari).

Consumatorii au devenit mai informați și doritori să afle proveniența alimentelor consumate. Tensiunea crește, iar cei de la McDonald’s vin în întâmpinarea clienților săi dovedind că este o companie atentă și receptivă la nevoile lor, dar totodată, în spatele acestor campanii parcă se află și puțină teamă. Ronald, ai ceva de ascuns? :)

 

close
Facebook IconTwitter Icon