TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On May - 29 - 2013

Săptămâna trecută a avut loc în Italia o mutare surprinzătoate pe piața produselor alimentare prin încheierea unui parteneriat primit cu scepticism și uimire de specialiștii din domeniu. Una dintre părți este o marcă italiană celebră, condusă de moștenitorii familiei care a pus bazele afacerii, ajunsă acum la a patra generație. Cealaltă este cel mai mare lanț de restaurante fast-food din lume.

McDonald's, asociere surprinzătoare cu o firmă de paste în Italia

McDonald’s, asociere surprinzătoare cu o firmă de paste în Italia

foto

McDonald’s și Barilla și-au unit forțele din dorința de a aduce o infuzie mediteraneană meniurilor restaurantelor deținute de gigantul american în Italia. De acum înainte, consumatorii din peninsulă vor găsi la McDonald’s o salată cu paste pennette, alcătuită și dintr-un amestec de ton, roșii, ardei gras, capere și măsline și condimentată cu oregano și sare.

Motivația companiei nord-americane din spatele acestui parteneriat este evidentă: o adaptare la obiceiurile de consum  ale italienilor prin introducerea unor ingrediente specifice dietei meditareneene. Includerea pastelor în meniul McDonald’s a venit ca o urmare firească după folosirea altor ingrediente tradiționale: mozzarella, parmezan și carnea grasă. Motivația companiei cu o tradiție de 136 de ani în fabricarea pastelor constă din dorința acesteia de a se extinde pe piețe noi.

McDonald's Insalata Pennette

McDonald’s Insalata Pennette

foto

Acest parteneriat are șanse mari să fie criticat dur de gastronomii din peninsulă, care au pus bazele mișcării Slow Food și care sunt foarte mândri de bucătăria italiană. De altfel, reacția celui mai bine vândut cotidian, Corriere della Sera, e relevantă: ”Acestea sunt două lumi care se izbesc: calitate și viteză, tradiție și modernitate.”

Pietro Barilla a deschis primul magazin de paste și pâine în partea de nord a orașului Parma în 1877, iar compania este condusă în prezent de strănepoții săi: Guido Barilla în calitate de președinte, în timp ce Luca și Paolo Barilla, frații săi, sunt vice-președinți. În ultimii ani, Barilla a făcut demersuri pentru intrarea pe piața din Statele Unite, iar pentru viitor urmează să tatoneze Asia, o piață cu perspective foarte bune de dezvoltare spre deosebire de Europa, grav afectată de recesiune.

Traducere și adaptare

close
Facebook IconTwitter Icon