TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On April - 18 - 2012

Este o săptămână grozavă, deoarece s-au lansat multe campanii noi și proaspete ca primăvara. După Schweppes și Audi, cei de la Abbott Mead Vickers BBDO pornesc în forță în Marea Britanie noua campanie Mars cu ocazia participării la Campionatul European de fotbal ce se va desfășura în acest an în Polonia și Ucraina în perioada 8 iunie – 1 iulie.

Mars joacă la Euro 2012

Campania Mars a debutat cu un spot publicitar pentru TV care va rula până pe 12 mai și din nou între 27 mai și 23 iunie și îi are ca protagoniști pe fotbaliștii englezi Theo Walcott, Glen Johnson și Scott Parker.  Va continua cu apariții în presă, outdoor, PR  și publicitate digitală. De asemenea, ca parte integrantă a campaniei, Mars oferă alături de ciocolată într-un pachet promoțional 100.000 de tricouri oficiale ale echipei naționale a Angliei în ediție specială.

Revenind la spot, acțiunea acestuia se desfășoară în jurul  unor lovituri de departajare foarte tensionate care îi are ca protagoniști pe atacantul de Premier League Van Persie și pe portarul englez care este scos de pe teren cu o rană la genunchi. Poarta rămâne neapărată, iar Walcott, Johnson și Parker privesc descurajați, pentru că știu că e nevoie de un miracol ca atacantul de la Arsenal să nu înscrie. Și situația e salvată. De către cine, cum și în ce fel veți vedea urmărind clipul.

Ca să înțelegeți implicarea Mars în lumea sportului-rege, mai adaug că marca de ciocolată e sponsorul oficial al Federației de Fotbal din Marea Britanie cu care a încheiat în 2009 un contract pe 5 ani.

close
Facebook IconTwitter Icon