TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On February - 18 - 2013

Colaborările din anii trecuți cu nume mari din lumea modei au readus în lumina reflectoarelor varianta dietetică a Coca-Cola, astfel încît compania-mamă l-a numit anul acesta director de creație pe Marc Jacobs.

Marc Jacobs își pune amprenta creativă pe campania aniversară Diet Coke

Marc Jacobs își pune amprenta creativă pe campania aniversară Diet Coke

Creativitatea designerului trebuie să întîmpine așteptările înalte ale consumatorilor, cu atît mai mult cu cît Diet Coke împlinește 30 de ani de existență și se impune, deci, o campanie aniversară memorabilă. Astfel, Marc Jacobs a compus trei “ținute” noi pentru cutiile de Coca-Cola dietetică, fiecare reprezentînd un deceniu din cele trei cîte au trecut de la apariția pe piață a Diet Coke.

Marc Jacobs loves Diet Coke

Marc Jacobs loves Diet Coke

sursă

I Heart ‘80s’  simbolizează ascensiunea femeilor ale căror drepturi la egalitate de șanse și tratament fuseseră recent cîștigate; ‘I Heart ‘90s’ reflectă atitudinea extravagantă a unei perioade în care moda, muzica și arta s-au întrepătruns și au condus la o explorare strălucitoare a feminității puternice și atitudinii îndrăznețe.  ‘I Heart ‘00s’ este o ilustrare jucăușă și veselă a unui deceniu sporty-cool în care cuvintele de ordine au fost simțul-umorului, atitudinea sexy și puterea.

Despre această colaborare, Marc Jacobs a declarat că “este un mare privilegiu să fiu numit director de creație pentru Diet Coke și să mi se permită astfel să îmi pun amprenta pe campania aniversară de 30 de ani. Diet Coke este o emblemă, iar eu ador emblemele.”

Campania este alcătuită și din spoturi în care apare designerul, iar primul clip publicitar a fost lansat în urmă cu două săptămîni. Acesta prezintă surpriza pe care o au trei tinere în fața unei cabine foto.

close
Facebook IconTwitter Icon