TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On September - 17 - 2012

Temptation este înghețata Magnum din categoria premium ce se adresează  consumatorului sofisticat, elegant, cu venituri medii spre mari, educat și care adoră produsele de o calitate superioară.

Magnum Temptation, de la înghețată la bijuterii

Sursă

Marca de înghețată a dorit să convingă cât mai mulți consumatori că un produs premium reprezintă o alegere bună și accesibilă oricui. Agenția LOLA din Madrid a reușit să transfere și să imprime eleganța sofisticată ce caracterizează Magnum Temptation unei strategii de marketing creative și cu gust. Aceasta a presupus crearea de bijuterii din înghețată, iar echipa de creație a agenției LOLA l-a cooptat în proiect pe Daniel Dominguez, un artist culinar, originar din Catalonia.

Maestrul culinar a realizat mai multe coliere utilizând ingrediente ce se regăsesc și în compoziția înghețatei Magmum: trei tipuri de ciocolată, caramel cristalizat, fructe  și cacao. Odată finisate, acestea au fost expuse în frigidere create cu aspect de vitrină a unui magazin de bijuterii și amplasate în raionul de produse congelate dintr-un supermarket în Spania.

Consumatorii au putut să admire operele de artă culinară și să afle povestea din spatele procesului lor de creație, derulată pe ecranul încorporat în frigider. În legătură cu această acțiune, Paulo Areas, director de creație al LOLA, a declarat că “pentru a poziționa un brand internațional ca Magnum,  trebuie să experimentezi și să testezi activități specifice pe anumite piețe care pot fi apoi extinse la nivel global”.

close
Facebook IconTwitter Icon