TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On November - 1 - 2012

Dacă artistul peruan Guillermo Fajardo a refăcut potrivit imaginației sale mascotele de pe cutiile de cereale, britanicul Ben Fellowes a recreat logo-urile unor brand-uri celebre pentru o lume dominată de zombie.

Logo-uri recreate special pentru apocalipsa zombie

Acestuia i s-a părut firesc ca după apocalipsa zombie, lumea să arate după chipul și asemănarea lor. Astfel,de Halloween, Ben Fellowes a ales 10 mărci pe care le-a refăcut cu elemente specifice zombie-lor. În viziunea lui, Starbucks devine Starguts, iepurașul Playboy se transformă în Plagueboy, iar sloganul LG, “Life’s good“, involuează în “Life’s over“.

Alte logo-uri care au suferit transformări, sunt Barbie, KFC , Shell și FedEx.

Barbie devine Zombie

Iepurașul Plagueboy

KFC pentru zombie

LG devine LO

Zombie beau Starguts

Foto

close
Facebook IconTwitter Icon