TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On September - 14 - 2012

Jamie Oliver nu avea dreptate în totalitate când afirma că locuitorii Statelor Unite nu știu și nu vor să se hrănească sănătos. Dovadă stă existența companiei Lightlife, specializată în produse vegetariene și meniuri vegane.

Lightlife în Ferma de legume

De altfel, compania susține că meniurile sale vegetariene reprezintă angajementul acesteia de a dovedi că o alimentație sănătoasă este echivalentul unei fapte bune, al unei acțiuni cu consecințe pozitive și implicit o investiție valoroasă pe termen lung. Astfel, Lightlife lansează în cel mai recent spot, o invitație la descoperirea unei lumi în care hrana poate fi consistentă și plină de savoare, fără să conțină carne (Enjoy a world without meat).

Clipul publicitar, gândit de agenția VB&P și realizat de casa de animație Laika, ne prezintă prima fermă de legume. Nu este nicio greșeală de exprimare, deaorece conceptul spot-ului se referă la echivalentul ideal pentru vegetarieni: legume și fructe în loc de carne. Astfel, acompaniați de cântecelul ”Old Macdonald Had a Farm“, vom descoperi făcând turul fermei din ce sunt alcătuite animalele care o populează. Să vizităm, așadar, lumea vegetariană Lightlife!

close
Facebook IconTwitter Icon