TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On November - 7 - 2012

LG se mândrește cu un produs nou din categoria electrocasnicelor, respectiv primul aspirator pătrat din portofoliul companiei sud-coreene, denumit Hom-Bot Square. Cu ajutorul acestuia, LG pornește ofensiva împotriva prafului din colțuri.

LG Hom-Bot Square lansează misiunea Marea curățenie

Noul aspirator Hom-Bot Square este promovat printr-un spot extraordinar de bine realizat, creat de agenția HS Ad. Creativii sud-coreeni au dat dovadă de imaginație și au demonstrat că un produs electrocasnic poate fi promovat și altfel decât printr-un scenariu devenit clasic în care o femeie se luptă din răsputeri să elimine murdăria din casă, iar produsul X este soluția salvatoare de încredere.

Cei de la HS Ad au pus în scenă o adevărată poveste pe care îndrăznesc să o numesc o mini capodoperă de două minute. Spotul, intitulat “Un coșmar murdar“, spune istorisirea frumoasă, dar tristă a ultimului fir de praf ce locuiește în cel mai îndepărtat colț al casei. Clipul publicitar transformă acest colț într-un univers populat de fire de praf, care este bulversat într-o bună zi de apariția lui Hom-Bot Square. Vă las să vedeți lumea imaginată de cei de la HS Ad și să urmăriți povestea prin ochii unui fir de praf în spotul de mai jos.

De asemenea, campania de promovare a noului aspirator LG în Franța e demnă de toată atenția. Mai întâi, a fost lansată pe pagina de Facebook ”Misiunea Hom-Bot Square: marea curățenie“, un mini-joc în care internauții trebuia să ghideze aspiratoarele în camerele diferite ale  unei case  unde să aspire micile granule de praf.

Jocul Misiunea Hom-Bot Square marea curățenie

Apoi, în perioada 20-22 octombrie, LG și agenția Double 2 au amenajat la Centrul Pompidou un cort în care au instalat versiunea live a jocului virtual. Participanții, echipați cu telecomenzi, puteau ghida robotul prin camerele unei case, ca într-un veritabil labirint, ca să aspire praful din cele mai inaccesibile colțuri. Firele de praf, dispersate peste tot, erau reprezentate de autocolante dotate cu tehnologia RFID (Radio-Frequency IDentification), iar jucătorii își puteau urmări evoluția pe un ecran gigantic, instalat în fața lor, exact ca într-un joc video adevărat.

LG Hom-Bot-Square la centrul Pompidou

LG Hom-Bot-Square recreează jocul virtual

Participanți la jocul creat de LG Hom-Bot-Square

Foto

close
Facebook IconTwitter Icon