TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On August - 7 - 2012

Se întâmplă uneori să investești o idee foarte bună într-o campanie, într-un print sau spot, execuția să fie impecabilă, însă rezultatul final să nu se ridice la înălțimea așteptărilor. Astfel se pot explica cele două spoturi Levi’s care încearcă să atingă o coardă sensibilă și eșuează lamentabil.

Levi’s în două spoturi (ne)motivaționale

Sursă

Primul spot, lansat în urmă cu doi ani, “Go Forth Braddock“ a încercat revitalizarea orașului Braddock printr-un discurs emoționant care face trimitere la dificultățile cu care s-au confruntat primii exploratori ai Vestului, pe care le-au învins cu efort susținut și multă muncă, în ideea că disperarea constituie un impuls excelent pentru a trece peste orice obstacol.

Al doilea spot, creat tot de Wieden + Kennedy, continuă ideea motivațională din primul, de data aceasta încercând să convingă tinerii aflați la început de carieră că pot reuși orice își propun în viață. Publicul nu a fost însă impresionat, pentru că nu se prea vede legătura dintre o pereche de jeans și succesul în viață. Cei de la Adrants consideră spotul ”This is a Pair of Levi’s” un manifest pentru hipsteri, o tâmpenie demnă de luat în râs.


Iată cum Levi’s și agenția Wieden + Kennedy au încercat să transmită un mesaj plin de sensibilitate către publicul-țintă, mesaj distorsionat de dorința prea puternică de a crea o legătură emoțională între consumatori și jeans, rezultatul nefiind deloc convingător.

close
Facebook IconTwitter Icon