TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On December - 11 - 2012

Lenôtre Paris, lanțul de buticuri cu delicatese, deținut de grupul francez Accor, a lansat zilele trecute prima campanie de brand din istoria sa de 55 de ani. Agenția Air Paris a redat în printurile create pentru campania “Oooh! Lenôtre” cele patru specializări ale specialiștilor ce lucrează pentru brand.

Lenôtre Paris lansează prima sa campanie

Imaginile fac trimitere la produsele de ciocolată și patiserie, precum și la activitățile de livrare și creare de evenimente ce fac parte din obiectul de activitate al Lenôtre Paris. Astfel, brandul a dorit  să se distingă de concurență insistând asupra statutului de marcă plurivalentă.

Printurile redau sloganul ”Oooh!” și au ca element comun boneta de chef, simbol al măiestriei cofetarilor ce creează pentru Lenôtre Paris. ”Suntem o marcă plurivalentă, trebuia deci creat un univers care să redea acest aspect”, a declarat un purtător de cuvânt al brandului în noiembrie.

Maison Lenôtre-Patiserie

Creațiile agenției Air Paris au fost fotografiate de Peter Lippmann și fac parte din strategia de întinerire a mărcii, începută în urmă cu doi ani prin lansarea de ambalaje noi și un relifting al buticurilor, făcut cu scopul ca Lenôtre să se afirme ca o “instituție modernă a gastronomiei.”

Maison Lenôtre -Creare de evenimente

Maison Lenôtre – Catering

sursă

close
Facebook IconTwitter Icon