TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On October - 24 - 2012

Grey Paris va lansa în curând prima campanie franceză pentru LEGO, alcătuită din trei componente (print, digital și web) și derulată sub sloganul  ”On pardonne tout à leur créativité“.

LEGO – Creativitatea scuză mijloacele

Conceptul campaniei derivă din creativitatea nativă a copilului, după cum afirmă și reprezentanții companiei: ”Noi, cei de la Lego, credem în potențialul libertății creative a copilului; în creativitatea fără limite, care îmbracă mai multe forme și e specifică fiecăruia; în creativitatea fără prejudecăți, spontană, care se abate de la căile bătătorite…”.

Creativitatea scuză mijloacele, iar acest fapt este susținut de cele trei componente ale noii campanii LEGO. Aceasta este alcătuită din 5 print-uri ce vor apărea în presa tipărită și pe afișe.

Campanie LEGO Franța 01

Campanie LEGO Franța 02

Campanie LEGO Franța 03

Campanie LEGO Franța 04

Partea digitală este reprezentată de un spot interactiv ce propune trei deznodământuri diferite.

Componenta web face trimitere la site-ul LEGOcreativite.fr ce conține campania în întregime, dar care, momentan, este în curs de optimizare.

Sursă

close
Facebook IconTwitter Icon