TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On August - 16 - 2012

Coty a lansat în urmă cu două zile teaser trailer-ul spotului publicitar pentru Fame by Lady Gaga, primul parfum negru din toate timpurile. Lansarea precede evenimentul zilei de azi, respectiv concertul artistei de la București și constituie un bun prilej să vă spunem cum promovează Lady Gaga, prin intermediul acestuia, brand-ul de țară.

Tot ce face artista agită spiritele, iar teaser-ul reușește să atragă atenția din nou asupra sa. Regizat de fotograful Steven Klein, clipul de 30 secunde îi permite artistei să ne prezinte lumea dintr-un viitor foarte întunecat și ciudat în care Lady Gaga poartă ținute negre, lucioase și foarte bizare. Nu lipsesc nici țipetele și nici cadrele cu omuleți negri care mișună pe trupul gol al unei Gaga uriașe, cadru inspirat de “Călătoriile lui Gulliver“.

Lady Gaga – un nou parfum și concert cu controverse

Sursă

Artista a declarat că parfumul poartă denumirea de Fame și că acesta, la fel ca celebritatea,  trebuie să fie negru, seducător la modul în care ești copleșit de dorința de a-l atinge, simți și chiar gusta, însă aspectul lui exterior trebuie să te înspăimânte. De altfel, când Lady Gaga a bătut palma cu Coty, ea a impus companiei două condiții: Coty să o lase să creeze ea însăși parfumul și să găsească o modalitate ca lichidul să fie negru, dar să devină transparent când este pulverizat.

Puteți arunca mai jos o privire la teaser-ul viitorului clip publicitar al celui mai așteptat parfum al anului.

Revenind la concertul ce va avea loc astăzi la București, acesta constituie un nou motiv de dispută între politicienii noștri, din cauza celor 250.000 euro alocați de Ministerului Dezvoltării Regionale și Turismului pentru realizarea campaniei de promovare a brandului turistic naţional prin intermediul a trei evenimente: Festivalul Bestfest, care a avut loc în perioada 6-8 iulie 2012 şi concertele Red Hot Chili Peppers (31 august 2012) şi Lady Gaga (16 august 2012, Bucureşti).

România – brand de țară

Sursă

Potrivit Evenimentului Zilei, iată cum a fost promovat brand-ul turistic al țării numai pentru concertul lui Lady Gaga din România:

“Promovarea TV a brandului turistic al României s-a făcut prin 250 de spoturi de câte 30 de secunde pe un post de televiziune în perioada 15 iulie – 31 august.

Promovarea în presa scrisă a concertului a fost reprezentată de 20 de apariţii ale logo-ului România în machete de presă în perioada 15 iulie- 31 august

O promovare puternică s-a făcut şi în presa online, prin cele 8 site-uri partenere, dar şi pe site-urile principalelor publicaţii.”

Cu sau fără controverse, concertul Lady Gaga se anunță a fi spectaculos, incitant și inedit și așteptăm păreri și impresii, dacă mergeți să o vedeți în acțiune pe Mother Monster.

close
Facebook IconTwitter Icon