TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On December - 12 - 2012

Cu ocazia aniversării a 80 de ani de existență, marca Lacoste lansează un spot vizionar. Agenția MNSTR va demara astfel o campanie dezvoltată în jurul acestui eveniment.

Lacoste - spot aniversar despre evoluția tricoului polo

Lacoste – spot aniversar despre evoluția tricoului polo

foto

Alegerea dății de 12 decembrie a fost făcută în cinstea primului tricou polo, denumit L .12.12 și creat chiar de fondatorul brandului, René Lacoste. Campania aniversară se adresează exclusiv mediului digital având în vedere că aceasta se va desfășura în primul rând pe Facebook unde cei peste 10 milioane de fani ai mărcii își vor putea exprima propria viziune referitoare la viitorul brandului Lacoste. Cele mai bune creații vor fi reproduse de un artist și republicate  pe rețeaua de socializare.

În paralel, campania se va derula pe site-ul e-commerce al grupului și pe suporturi offline prin organizarea unui joc-concurs la scară internațională. Astfel, începând tot cu 12 decembrie, 12 coduri QR vor fi ascunse în magazinele mărcii și pe site-ul e-commerce pentru a intra în cursa care are ca premii un week-end într-o cameră Lacoste din cadrul hotelului Sofitel Magado din Essaouira, Maroc și numeroase tricouri polo.

Campania aniversară Lacoste este susținută de un spot ce ne prezintă evoluția tricoului polo și versatilitatea cool a acestui obiect vestimentar.

sursă

 

close
Facebook IconTwitter Icon