TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On December - 5 - 2012

KFC lansează în Marea Britanie o campanie TV în valoare de 4 milioane de lire sterline pentru noua sa gamă de băuturi, Krushems. Aceasta îi are ca protagoniști pe acrobații de la școala de circ ZipZap, sub coregrafia artistului austriac Will Dorner.

KFC Krushems – explozie de mentă, acrobații și culoare în cel mai recent spot

KFC a decis să ducă milkshake-ul la următorul nivel, astfel a apărut Krushems din dorința ca noua gamă de băuturi pe bază de lactate să aibă textură, un gust delicios, dar mai ales să fie considerată un răsfăț. Britanicii se pot delecta cu noul tip de milkshake care le este oferit în mai multe variante: Mint Aero, Milkybar, Maltesers, Oreo și Strawberry Shortcake.

KFC a lansat zilele trecute primul spot din campania TV ce va promova Krushems, gama de băuturi cremoase amestecate cu diferite dulciuri. Coregrafia clipului publicitar pentru Mint Aero a fost creată de Will Dorner și îi are în roluri principale pe acrobații de la școala de circ ZipZap.

Spotul, realizat de agenția Bartle Bogle Hegarty și regizat de Bastian Glaessner, a fost inspirat de proiectul Dorner’s Bodies In Urban Spaces ce a prezentat trupuri de oameni, înghesuite în colțurile și nișele unor clădiri din diverse orașe.

sursă

close
Facebook IconTwitter Icon