TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On May - 24 - 2012

Și? Ce mai fac cititorii Time For Ads? Pentru noi e o dimineață de joi de sfârșit de mai, aerul miroase a ploaie, teii au înflorit deja și parfumul lor ne duce departe-departe în trecut…un trecut care miroase a cafea și a pagini de cărți, îngălbenite de timp care fac lectura mai savuroasă. Nu știm cum e la voi, dar la noi în redacție plutește un aer de leneveală și visăm la o scenă desprinsă din cărțile lui Ionel Teodoreanu în care noi, adulții de azi, redevenim copii, ne atârnăm cireșe la urechi, că tot a început sezonul lor, și așteptăm cu nerăbdare vacanța mare când cerul e senin, joaca e joacă, miroase a soare și se coc pepenii verzi.

În căutare de subiecte frumoase, am dat peste print-urile de mai jos care, în simplitatea lor, m-au cucerit pe loc. Nu fac reclamă numai la cafea gourmet, ci și la aparatele de preparare, și la o tehnologie brevetată de companie, care a permis crearea unor aparate capabile să facă o singură ceașcă de cafea. Compania nord-americană Keurig a implementat și lansat această tehnologie ce se regăsesște în toate espressoarele sale în 1998, iar acest sistem de producere a unei singure porții de cafea permite utilizatorilor să își facă o singură ceașcă de cafea gourmet în mai puțin de un minut, fără a fi nevoie să râșnească boabe, să măsoare materiile prime, să folosească filtre sau să curețe aparatul.

Când credeam că am aflat tot ce era de știut despre cafea, dau peste această tehnologie care presupune aparate speciale și capsule de cafea potrivite lor. Seamănă, dar aduc ceva nou față de aparatele Nescafé Dolce Gusto și Jacobs Tassimo. Studenții de la SCAD din Statele Unite au creat niște imagini cu urme de căni de cafea care formează anumite cuvinte, plecând de la importanța cafelei și motivele pentru care o bem.

Pentru că pe lângă nivelul de excelență atins cu fiecare ceașcă, deviza Keurig este “Choose. Brew. Enjoy.“, creatorii imaginilor ne sfătuiesc să împărțim o cafea cu cineva drag, să o savurăm alături de prieteni sau să prindem puteri înainte unui interviu important. Pentru că, pentru consumatorii de cafea, ea e nelipsită din viața de zi cu zi, indiferent că e o zi obișnuită sau una mai deosebită.

Simple și de efect aceste imagini pentru produsele companiei Keurig, nu? Voi  la ce visați cu ochii larg deschiși sau închiși peste aburii licorii negre?

Keurig cultivă excelența cu fiecare ceașcă de cafea

 

Keurig Courage

 

Keurig Laughter

Sursă

close
Facebook IconTwitter Icon