TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On August - 23 - 2012

Jack Link’s Beef Jerky a început în S.U.A, ca o afacere de familie ce a devenit pe parcursul a mai bine de un secol o companie cu o reputație de neclintit în industria preparatelor pe bază de carne.

Jack Link’s l-a cooptat pe Sasquatch în campanie

De la cârnații și afumăturile cu care au demarat afacerea, Jack Link’s Beef Jerky a ajuns în prezent celebră pentru gustările care au ca ingredient principal pastrama. Pentru a-și promova produsele, compania a ales să se asocieze cu un personaj celebru și controversat, respectiv cu Sasquatch sau Bigfoot, un humanoid biped, păros și foarte înalt care aduce foarte mult cu Chewbacca.

Derulată sub sloganul “Feed Your Wild Side“, agenția Carmichael Lynch a pus la punct o campanie foarte elaborată, intitulată ”Snackin’ with Sasquatch” cu mascota brandului în rolul principal, evident. Cele 15 spoturi din componența campaniei îl înfățișează pe Bigfoot în ipostaze și locuri diferite.

Cel mai recent spot TV este cel în care Sasquatch își protejează colegii de un produs periculos, care trebuie evitat cu orice preț. Puteți vedea despre ce este vorba urmărind spotul de mai jos.

 

close
Facebook IconTwitter Icon