TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by alexandra On June - 11 - 2012

Cred că toată lumea a auzit de Intel, nu mai are rost să explic cine, ce sunt. Cu toate astea nu cred că toată lumea a auzit de Ultrabook-uri așa că o să vă explic pe scurt. Cei de la Intel au stabilit niște criterii pentru producătorii de laptop-uri. Au zis că fac un nou segment, care să dea pe spate multă lume și să aducă laptop-urile la următorul nivel.

Intel Ultrabook Ad

Și s-au strâns toți la miez de noapte, cu foc de tabără și cei de la Intel le-au povestit pe semi întuneric cam ce ar vrea să aibă noile sisteme. Și-or zis așa: Măi, băieți, vrem să fie subțire în talie (să aibă sub 18mm), ușurică (maxim 1,4Kg), ieftină (maxim 1000 de dolari), să pornească repede, normal și să o țină cheful (adică să aibă autonomia mare, cu procesoare de tip low voltage). Și au plecat toți apoi la casele lor și au făcut propriile modele.

Asus a adus Zenbook-urile, Acer-ul a venit cu S3 și apoi au făcut hora mare cu Toshiba, Fujitsu, MSI, Dell, Lenovo și toți greii IT-ului. Pe parcurs, concurența s-a mărit, iar criteriile s-au tot schimbat, acum Ultrabook-urile pot fi și convertibile, cu ecran tactil, procesoare de ultimă generație Ivy Bridge și așa mai departe. Tehnologia evoluează cu rapiditatea unui Jaguar, nu cu cea a unei Dacii 1310 :D

Între timp, Intel s-a gândit și cum să promoveze segmentul și iată ultimele idei ingenioase care cel puțin pe mine m-au impresionat destul de mult. Printurile au cam tot ce vrei: originalitate, impact vizual și subliniază destul de bine calitățile produsului.

Din păcate, am căutat care e agenția care s-a ocupat de print-uri însă nu am găsit decât că au trecut de la McCann Erickson WorldWide la Venables Bell & Partners din San Francisco (informația vine dintr-un articol din New York Times de prin 2009) și asta e probabil valabil pentru filiala din SUA. Dacă știți voi cine s-a ocupat de operele astea de artă publicitară să îmi dați de veste, până atunci, jos pălăria în fața celui care a avut ideea… oricine o fi fost el! :)

Sursa

Later update: Jeff Paris, creative director la McCann Erickson WorldGroup a condus echipa responsabilă pentru ingenioasa campanie. Thank you, Jeff, for your comment, we are so very glad you enjoyed our article :)

close
Facebook IconTwitter Icon