TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On April - 16 - 2013

Primăvara se instalează treptat, iar vremea tot mai caldă permite petrecerea timpului liber afară. Această perioadă este optimă pentru producătorii de unelte și accesorii pentru grădinărit, dar și de mobilier pentru exterior să lanseze campanii de promovare a acestor produse.

IKEA - reamenajare a grădinii cu obstacole în spotul pentru campania de vară

IKEA – reamenajare a grădinii cu obstacole în spotul pentru campania de vară

foto

Dacă cei mai mulți mizează pe cataloagele distribuite la domiciliu, sunt și unele mărci care beneficiază de campanii în toată puterea cuvântului. Dacă în România, IKEA a jucat cartea sigură a livrării catalogului cu mobilier pentru activități în aer liber, în Marea Britanie, agenția Mother London a pus la punct o campanie complexă: TV, outdoor, presă tipărită și activități online.

Campania  ”Make more of your garden”  a debutat cu spotul TV “Time for Change” în care un cuplu trebuie să combată mișcarea de rezistență organizată de niște personaje ofensate de acțiunea de reamenajare a grădinii. Conflictul este cât se poate de serios, crud și violent. Cine va câștiga? Vedeți mai jos.

 

Spotul a fost creat de agenția Mother London și regizat de Mike Maguire. Muzica este asigurată de orchestra Filarmonicii din Budapesta și de The Heritage Singers care au realizat un cover după piesa Time For Change a celor de la Motley Crue.

close
Facebook IconTwitter Icon