TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On October - 28 - 2012

Agenția Mother din Londra a dat startul săptămâna trecută unei noi campanii pentru Ikea în Marea Britanie și Irlanda, intitulată “Entertaining.” Aceasta a debutat cu spotul ”Playin’ With My Friends” regizat de Dougal Wilson.

IKEA dă startul la distracție

Peter Wright, manager de marketing pentru Ikea UK și Irlanda, a declarat că în ceea ce privește promovarea, “compania va trece de la discuția despre produse la cea despre activitățile casnice. Acest lucru se va realiza prin intermediul clipurilor muzicale.” Acest aspect este redat în primul spot al campaniei,  ”Playin’ With My Friends“, în care un grup de copii, alături de prietenii lor (un urs de pluș uriaș, un robot de jucărie, un supererou în mărime naturală ș.a.), pregătesc un banchet într-o bucătărie Ikea în timp ce dansează.

Potrivit agenției, “clipul publicitar reflectă convingerea că adulții și copiii se comportă mai bine când stau împreună la masă, spre desosebire de situația când cei mici sunt așezați la capătul mesei”. Acest concept este redat de deznodământul spotului când jucăriile supradimensionate se dovedesc a fi….dar mai bine vedeți chiar voi.

Un aspect aparte al campaniei realizate de agenția Mother îl constituie filmulețul din culisele filmării spotului  ”Playin’ With My Friends” care îl are ca protagonist pe ursul de pluș Darren. Acesta povestește puțin despre viața sa de dinainte de distribuirea lui în această campanie. Înainte, nu era decât un urs de 2,5 m ce se străduia să nu calce pe guma de mestecat de pe străzile Londrei și lucra ca om de serviciu la Ikea. Viața lui a luat o turnură favorabilă odată cu distribuirea în campania nouă Ikea unde a avut ocazia să lucreze alături de profesioniști în adevăratul sens al cuvântului, iar în prezent îi merge cum nu se poate mai bine. Ascultați mai bine povestea lui Darren, spusă chiar de el, în filmulețul de mai jos.

 

Sursă

close
Facebook IconTwitter Icon