TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On September - 29 - 2012

În fiecare an, Ikea lansează un catalog plin de noutăți și sfaturi practice, ocazie cu care agențiile din diferite țări în care compania este prezentă, transpun în campanii captivante și foarte eficiente cele mai creative și frumoase idei.

În cadrul ediției din acest an a Webstock, doamna Monica Jitariuc de la  The Practice a vorbit în cadrul sesiunii dedicate profesioniștilor din social media despre crearea, implementarea și impactul unei campanii și a prezentat spre exemplificare două studii de caz, dintre care unul a fost #apartIkea.

În cadrul acestei campanii, au fost aleși 4 bloggeri români, respectiv Cristina Bazavan, Augustin Radu, Cristina Mazilu și Andreea Retea,  care au avut ca misiune mutarea temporară într-un apartament pe care fiecare a trebuit să-l reamenajeze cu produse Ikea (în valoare de 2500 de lei) cu scopul de a face din el un spațiu locuibil, dar mai ales să redea atmosfera caldă și intimă de “acasă”.  Tot procesul a fost transmis în social media, adică pe blogurile participanților și pe conturile acestora de Facebook și Twitter.

Piața plutitoare Ikea

Dacă la București s-a amenajat un apartament,  în Londra a fost creată o piață plutitoare, asemănătoare celor din Asia. Dorința celor de la Ikea de a prezenta londonezilor în avanpremieră noul catalog printr-o experiență originală și prietenoasă, a fost îndeplinită de agenția Cake.

Ikea a creat o piață plutitoare la Londra

Timp de o zi, canalul Regent’s a fost invadat de bărci amenajate cu produse Ikea. La fel ca în Asia, vizitatorii au putut urca la bordul celor 6 bărci, fiecare fiind decorată într-un anumit stil și culoare. Seara, ambarcațiunile au fost iluminare creându-se un efect spectaculos.

Barca verde Ikea

 

Barca albastră Ikea

 

Piața plutitoare iluminată

 

Piața plutitoare noaptea

Sursă

close
Facebook IconTwitter Icon