TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On June - 14 - 2012

Dacă până acum reclamele la scutece ne-au obișnuit cu imagini cu bebeluși dolofani și frumoși și cu texte care subliniază capacitatea abosrbantă a scutecelor ce lasă copiii uscați și fericiți sau care preamăresc alte calități ale acestor produse de igienă indispensabile, a venit și momentul în care am văzut un spot cu totul diferit.

Huggies Little Swimers nu îi face de râs pe copii

Este vorba despre Huggies Little Swimers care promovează scutecul-costum de baie. A fost realizat de agenția Arthur Schlovsky și implică doi copii care se uită  la un filmuleț în care un adult se face de râs la piscină. De ce se bucură cei doi că ei nu se vor afla vreodată, datorită costumelor de baie Huggies, în situația bărbatului de la piscină? Puteți vedea în spot-ul de mai jos care are ca titlu chiar sloganul “Des ploufs sans oups!” (în traducere ad litteram “Stropi fără oups!”).

close
Facebook IconTwitter Icon