TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On December - 10 - 2012

Hot Wheels a desfășurat o acțiune de tip guerilla în parcarea unui centru comercial, iar rezultatele nu s-au lăsat așteptate. În primăvara acesti an scriam despre printurile create de Ogilvy & Mather Mumbai pentru marca de jocuri și jucării și ne bucurăm că brand-ul ne-a captat din nou atenția cu această acțiune.

Hot Wheels în mărime naturală

Cei de la Hot Wheels au venit cu ideea de a împacheta la propriu mașinile aflate în parcarea unui centru comercial cu ambalaje specifice brand-ului. Surpriza clienților care și-au găsit mașinile ambalate frumos de Hot Wheels, a fost recompensată cu posibilitatea de a se fotografia alături de ele.

Nu știm dacă acțiunea a fost făcută cu permisiunea prealabilă a proprietarilor sau Hot Wheels a făcut totul discret (cam greu de păstrat discreția având în vedere dimensiunile), cert este că acțiunea  a fost de efect, iar compania a reușit să reamintească tuturor că Hot Wheels este un brand care știe să se facă remarcat.

Hot Wheels guerilla marketing (1)

Hot Wheels guerilla marketing (2)

sursă

close
Facebook IconTwitter Icon