TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On October - 15 - 2012

Vă anunțam nu demult că toate agențiile Euro RSCG și-au schimbat denumirea în Havas Worldwide. Agenția din Australia a dorit să marcheze evenimentul printr-o acțiune specială și memorabilă și a lansat proiectul “Change“.

Havas Worldwide Australia – o prăjiturică pentru un zâmbet

Cei de la agenție au observat că un procent covârșitor de australieni (97%) nu agreează drumul către și de la serviciu, astfel că aceștia au devenit publicul-țintă pentru campania ce a avut ca scop strângerea a cât mai multor zâmbete.

Havas Worldwide Australia Project Change

Cu intenția bine definită de a aduce un moment de bucurie tuturor, echipe mobile au fost repartizate pe străzile din Sydney, Brisbane și Melbourne la ore de vârf. Acestea au împărțit prăjiturele în schimbul unui zâmbet. Astfel,trecătorii s-au putut bucura de surpriza oferită de Havas Worldwide Australia pe stradă, la gurile de metrou și chiar din mașina personală.

Vreți să aflați câte zâmbete au strâns cei de la agenție în urma acestei acțiuni? Urmăriți filmulețul de mai jos!

 

Sursă

close
Facebook IconTwitter Icon