TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On May - 17 - 2012

Gulf News, cel mai citit cotidian în limba engleză din Emiratele Arabe Unite, a dorit să atragă și mai mulți cititori pe care să îi transforme în abonați. Ținta urmărită era de creștere a numărului de abonamente cu 1,5%, promovarea contului de Twitter, precum și creșterea traficului pe site-ul oficial cu cel puțin 25 de procente. Au apelat la agenția Y&R din Dubai care a venit cu o idee despre ale cărei rezultate puteți citi în continuare.

În urma unui studiu, a reieșit că majoritatea persoanelor citesc știrile dimineața când își beau cafeaua, motiv pentru care în campanie a fost atras și Tim Hortons, un lanț de cafenele din Dubai. Și pentru că o cafea aburindă merge mănă în mână cu ultimele știri, cei de la Y&R s-au gândit să titreze pe manșonul (cup sleeve)  fiecărui pahar de cafea titlurile de ultimă oră din Gulf News, postate pe Twitter. S-a folosit o imprimantă specială care alături de titlul știrii printa adresa URL și un cod QR care te redirecționau pe website-ul cotidianului pentru a citi informația în întregime.

Gulf News titrează pe manșonul paharului cu cafea

Rezultatele nu s-au lăsat așteptate, iar cifrele vorbesc de la sine: peste 1.440 de titluri printate via Twitter pe manșonul a peste 840.000 de cafele, peste 2.900 de followers pe contul de Twitter în primele două săptămâni de campanie, traficul pe website a crescut cu 41 de procente, iar abonamentele cu 2,8%.

Având în vedere că presa tipărită de calitate din România e în colaps, o astfel de inițiativă ar trebui derulată de urgență și la noi. Slavă Domnului, mai există încă jurnaliști bună, multe subiecte serioase, oameni însetați de informații și opinii și cafenele care pot fi atrase într-o astfel de campanie. Cei care doresc să se inspire sau, pur și simplu, să vadă cum a decurs campania pentru Gulf News din Dubai, pot urmări clipul de mai jos.

 

Sursă

close
Facebook IconTwitter Icon