TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On October - 31 - 2012

Imaginile de mai jos aparțin artistului peruan Guillermo Fajardo și, deși nu sunt dedicate sărbătorii de Halloween, subiecții lor se încadrează perfect în tematica evenimentului de pe 31 octombrie.

Guillermo Fajardo reinterpretează mascotele de pe cutiile de cereale

Artistul a dorit să refacă mascotele de pe cutiile de cereale, astfel că în ultimele șase luni acesta a reinterpretat mai multe personaje. Creațiile sale din sfera artei digitale au fost reunite într-o colecție denumită ”Breakfast Time” ce face înconjurul blogosferei.

Colecția îi prezintă pe Captain Crunch, Iepurele Trix, Contele Chocula și  Tony the Tiger, toți cu o înfățișare aparte și foarte înspăimântătoare. Se remarcă în mod deosebit iepurele cu figură de ucigaș în serie și Contele Chocula care își amestecă cerealele în sânge.

Captain Crunch

Trix The Rabbit

Guillermo Fajardo își explică opera în felul următor: ”Acest proiect se bazează pe un punct de vedere personal; am făcut apel la amintirile mele din copilărie și am refăcut toată gașca de pe cutiile de cereale dintr-un unghi matur și sarcastic.”

Count Chocula

Tony The Tiger

Foto

close
Facebook IconTwitter Icon