TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On May - 10 - 2012

Dintre toate supermodelele anilor ’90, Claudia Schiffer e preferata mea. A avut și are o viață interesantă, presărată cu multe succese atât pe plan profesional, cât și personal, astfel că după 24 ani de carieră în lumea modei, încă este un nume solicitat, dovadă stând contractele cu Mango, L’Oréal Paris și, mai nou, cu GUESS.

Cei de la GUESS au ales-o pe Claudia să le fie imagine pentru campania de aniversare a 30 de ani de existență, iar cele două nume nu se află la prima colaborare, deoarece Claudia Schiffer a fost protagonista a șase campanii derulate în perioada 1989-1991 pentru un brand care a cunoscut celebritatea datorită ei, dacă e să ne luăm după afirmațiile lui Paul Marciano.

GUESS - aniversare cu Claudia Schiffer

Campania “30 Sexy Years” o înfățișează pe Claudia Schiffer într-un hotel și împrejurimile sale de pe litoralul italian, în fotografii alb-negru, cu un aer vintage, realizate de Ellen von Unwerth. Tot von Unwerth este cea care a realizat pictorialul memorabil din ’89 cu Claudia într-o bustieră dantelată și cerceri rotunzi de aur, făcând astfel din noua campanie o continuare a celei din 1989 cu o pauză de două decenii între ele.

Aniversarea a 30 de ani a permis crearea unei colecții-capsulă a timpului ce conține 15 piese vestimentare care au făcut istorie în cei 30 de ani ai brand-ului: pantalonii-țigaretă cu imprimeu de margarete, bustierele de dantelă și jeans cu talie joasă.

Claudia Schiffer Daisy Trousers

30 Sexy years” beneficiază de un site special creat pentru acest moment de referință în istoria GUESS, iar fotografiile cu Claudia Schiffer au apărut deja în presa glossy de pretutindeni. Pictorialul reflectă viziunea brand-ului, aceea a unui stil de viață tineresc, sexy și aventuros, iar stilistul Karl Plewka a declarat că atitudinea sexy poate fi obținută prin haine care conferă purtătorului/purtătoarei încrederea necesară acestei atitudini, iar GUESS este un brand care te ajută să atingi acest obiectiv prin oferta de haine care te fac să devii încrezător/încrezătoare și sexy.

Claudia Schiffer Flowers

 

Sursă foto

close
Facebook IconTwitter Icon