TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On June - 14 - 2012

Grupul  Accor lansează împreună cu DDB o campanie de comunicare ce vizează poziționarea site-ului accorhotels.com. Campania se va desfășura în țările în care grupul hotelier este prezent, respectiv în Franța, Germania, Marea Britanie, Brazilia, dar și în Austria și Africa.

Grupul Accor elimină neprevăzutul

Potrivit Cbnews.fr, promovarea se va face pe TV, prin catch-up TV și pe web. În acest sens au fost deja lansate două spot-uri ce reflectă viziunea Accor, aceea de a ști de ce servicii beneficiezi din momentul rezervării, viziune redată de sloganul “Know what you’re really booking when you book“.

Dacă ați folosit și ați fost mulțumiți de serviciile oferite de hotelurile din cadrul grupului Accor, vă mai spun că pe site-ul accorhotels.com veți avea opțiunea de a vă personaliza sejurul din momentul rezervării, iar parteneriatul încheiat în 2010 cu TripAdvisor vă permite să citiți pe portalul oficial al grupului părerile celorlalți internauți care au poposit în hotelurile din cadrul acestuia.

Mai jos puteți vedea un spot foarte amuzant despre gândurile unor persoane reunite în cadrul unei ședințe.

 

Aici este vorba despre așteptările unui cuplu, redate foarte bine de expresia “fiecare cu ce-l doare” :)).

close
Facebook IconTwitter Icon