TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On September - 14 - 2012

Grey Poupon, marca de muștar deținută de Kraft, revine după o pauză de 15 ani cu o campanie desfășurată exclusiv pe Facebook. Noutatea vine din modalitatea inedită de abordare și desfășurare care are un puternic caracter elitist.

Campania, dezvoltată de Crispin Porter + Bogusky, nu urmărește să strângă cât mai multe like-uri, ci, din contră, realizează o selecție riguroasă a celor ce pot face parte dintr-un grup distinct de consumatori. Selecția fanilor pe pagina de Facebook se face prin aplicația “The Society of Good Taste“  sau ”Asociația Bunului-Gust“. Aceasta analizează profilul fiecărui utilizator în funcție de respectarea normelor gramaticii în scriere și exprimare, gusturile în materie de artă, restaurantele la care a mers, cărțile citite, filmele vizionate și alți indicatori ai bunului-gust. Dacă algoritmul detectează o persoană cu gusturi îndoielnice, cererea de aderare (like-ul) va fi respinsă, iar candidatul va fi rugat să își cizeleze profilul.

Grey Poupon lansează Asociația Bunului-Gust

Sursă

Cei care se vor dovedi demni (cut the mustard) de apartența în cadrul ”Asociației Bunului-Gust“, vor avea posibilitatea de a câștiga premii și de a folosi un badge elegant, aprobat de Grey Poupon pe care să îl posteze pe profilul personal.

În legătură cu abordarea unică a acestei campanii, directorul executiv de creație al Crispin Porter + Bogusky, Tom Markham, a declarat că au făcut o întoarcere de 180° în ceea ce privește utilizarea obișnuită a Facebook și au conferit campaniei un caracter exclusivist care să diferențieze net brand-ul Grey Poupon de alte mărci: ”Este o modalitate foarte bună de a găsi consumatori noi care împărtășesc aceleași valori ca ale Grey Poupon și care apreciază calitatea și bunul-gust. Suntem dispuși să distribuim acest bun-gust și cu cei care mai au puțin pentru a-l atinge.”

Pe lângă această campanie inedită, muștarul Grey Poupon va fi și unul dintre primele brand-uri ce își va construi website-ul în întregime pe Pinterest. Marca va afișa și va împărtăși eleganța și bunul-gust prin postarea de rețete rafinate  și sfaturi cu gust.

Sursă

close
Facebook IconTwitter Icon