TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On November - 1 - 2012

Google se află în plină campanie de promovare a laptop-ului Chromebook, iar cel mai recent spot își arată colții cu trimitere directă la sărbătoarea de Halloween, eveniment pentru care a fost și conceput.

Google Chromebook – un laptop pentru toată lumea

Spotul de 30 secunde este simplu, direct și constă într-o succesiune de mesaje scrise cu litere colorate pe un fundal negru ce se derulează pe ritmulurile furnizate de melodia ”Raining Blood” a celor de la Slayer. Clipul enumeră calitățile laptop-ului folosindu-se de mai multe jocuri de cuvinte ce îmbină ingenios vocabularul specific Halloween-ului cu cel ce susține atributele produsului. Simplitatea spotului sugerează că Google Chromebook este un produs bun, cu un preț rezonabil ce se adresează oricui și susține astfel sloganul  “For everyone.”

Spotul pentru Halloween a fost realizat de Google Creative Lab ce a creat și celelalte două clipuri publicitare, lansate anterior în cadrul campaniei pentru Google Chromebook.  Cel intitulat ”For Goodbye to All That” prezintă pe parcursul a 30 secunde toate neajunsurile unui laptop pe care Chromebook, evident, nu le are.

Spotul de un minut evidențiază scopul produsului și consumatorii cărora li se adresează. Dinamismul cadrelor este dat de energia piesei “Negative Thinking” a trupei australiene de punk, Death Set.

close
Facebook IconTwitter Icon