TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On September - 12 - 2012

Google a dorit pentru produsele sale o campanie de promovare care să pună accentul pe impactul pe care îl are folosirea lor în viețile utilizatorilor săi. Google Creative Lab și agenția BBH New York și-au pus creativitatea în mișcare și a rezultat campania  ”Web is What You Make of It“.

Google Chrome în campania Web is What You Make of It

Sursă

Aceasta a fost lansată anul trecut și este alcătuită din mai multe spot-uri ce au fost dezvăluite pe parcurs. Acestea sunt prezentate dintr-o perspectivă personală și transmit multă emoție și sensibilitate. De altfel, întreaga campanie este apreciată pentru acest aspect în care produsele Google  sunt niște intermediari , de nelipsit ce-i drept, din viețile protagoniștilor spot-urilor și nu personajele principale.

Campania se axează pe browser-ul web Chrome, deaorece acesta permite accesul nu numai  la întregul univers virtual, dar și la celelalte produse Google: YouTube, Gmail sau rețeaua de socializare Google+. În afară de spot-uri, campania mai are și o componentă online sub forma unor casete albe ce conțin texte motivaționale (“make yourself heard”,  “make a declaration”, “make a blog”, “make an observation”) sub care apare butonul de descărcare a  Google Chrome.

Unul dintre primele spot-uri lansate a fost “Dear Sophie” în care un tată din Illinois se folosește de Internet pentru a împărtăși cu fiica sa toate momentele importante din viața lor de familie. Melodia de pe fundal este “Sort of” și îi aparține lui Ingrid Michaelson.

A urmat proiectul “It Gets Better” inițiat de Dan Savage și soțul său Terry Miller cu scopul de a împiedica sinuciderile în rândul adolescenților cu altă orientare sexuală. Filmulețul realizat impresionează prin sinceritatea și mesajele de încurajare venite din partea multor oameni, printre care și mai multe celebrități. Fundalul sonor este reprezentat de melodia “Doorways” a celor de la Radical Force.

Lady Gaga a fost și ea cooptată în campanie și a filmat un spot în care ne arată cum comunică cu fanii ei prin intermediul produselor Google. Acțiunea se desfășoară pe unul dintre single-urile artistei, “Edge of Glory“.

În 2012 au continuat cu povestea lui Mark Potter în spot-ul “Coffee” în care acesta încearcă să își convingă  fosta prietenă să iasă la o cafea cu scopul de a o recuceri. Și are multe argumente în acest sens.

Cel mai recent spot din campanie, ”Jess time“,  a fost lansat zilele trecute și ne prezintă relația dintre o fiică și tatăl pe parcursul perioadei de acomodare la viața de boboc din primul an de facultate. Clipul atinge o coardă sensibilă prin faptul că Jess a rămas fără mamă. E un detaliu trist, dar relația tată-fiică nu e mai puțin înduioșătoare.

Campania  ”Web is What You Make of It” conține și alte clipuri publicitare printre care unul despre ascensiunea profesională a lui Justin Bieber, un altul intitulat “Proiectul Johnny Cash” sau spot-ul despre jocul Angry Birds.

close
Facebook IconTwitter Icon