TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On March - 21 - 2012

Pentru că este o zi minunată astăzi, vreau să vă invit la o Latte în cafeneaua mea preferată, Gloria Jean’s Coffees și cu această ocazie să vedeți și un spot publicitar despre prepararea ei…. glorioasă, cum altfel?

Gloria Jean's

Și ca experiența să fie în deplină cunoștință de cauză, vă voi împărtăși câteva fun facts despre acest lanț de cafenele.

Istoria Gloria Jean’s Coffees începe in 1979 în Chicago, S.U.A. într-un local care era atât cafenea, cât și magazin de cadouri. Succesul face ca prima cafenea să devină un lanț la nivel internațional, astfel că după 33 ani există un total de 918 localuri în 24 țări din toată lumea. În prezent sediul central se află în Australia, deoarece în februarie 2005 cel mai puternic francizat din această țară a cumpărat brand-ul. Cifrele susțin acest fapt, întrucât cele mai multe cafenele se găsesc în Australia, respectiv 495. Urmează S.U.A. cu 98 de localuri, Turcia cu 54, Emiratele Arabe Unite au 41 de cafenele Gloria Jean’s, în Coreea găsim 27, iar în Filipine 25. Pe piața din România, brand-ul a intrat în februarie 2005 ajungând în prezent la 8 cafenele, 7 în București și una în Pitești.

Cei care au mers deja la Gloria Jean’s, știu că acolo găsesc peste 150 de produse: băuturi espresso calde și reci,o gamă variată de ceaiuri, produse de patiserie, cafea și accesorii pentru a te bucura de experiența Gloria Jean’s și acasă.

Clipul de mai jos susține viziunea brand-ului, axându-se pe procesul de preparare a cafelei din momentul culegerii, întotdeauna manuale, a boabelor de cafea (compania afirmă că achiziționează 2% din cele mai bune boabe de cafea Arabica culese în întreaga lume) și până la stadiul final când delicoasa combinație de cafea cu lapte ajunge în cană, gata să fie savurată de client. Sunt 30 de secunde care vă arată cum o cafea poate fi o experiență glorioasă și de ce veți dori să reveniți mereu la Gloria Jean’s Coffees.

Când merg acolo, cel mai greu e să aleg și mereu oscilez între o latte, un cappuccino și o French Vanilla Supreme. Spotul Making it glorious a fost lansat în data de 13 mai 2007. Printre agențiile care au creat pentru Gloria Jean’s Coffees , se află Reed Miltiades Kaye și 303 Advertising.

close
Facebook IconTwitter Icon