TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by alexandra On April - 21 - 2012

Spuneam în rubrica ”și așa începe” că vrem să schimbăm lumea prin advertising. Iată că Fundația Bill&Melinda Gates în parteneriat cu Cannes Lions International Festival of Creativity ne oferă șansa să facem asta.

Aid is working. Tell the world” este competiția ce are ca scop schimbarea mentalității asupra cazurilor umanitare. Se pare că oricine se poate înscrie și dacă simțiți cumva entuziasm în cuvintele mele, îl simțiți bine. Câștigătorul va lua premiul cel mare de 1 milion de dolari pentru implementarea campaniei, iar cei care ajung în top 10 vor dispune de 100.000 de dolari pentru dezvoltarea ideilor.

Atenție, înscrierile se pot face doar pe 15 mai, conform celor de la McCann Erickson. Mai multe puteți citi pe Hotnews, aici, iar pentru informațiile oficiale, vă sfătuiesc să accesați acest link.

Acum e timpul nostru, înarmați-vă cu inspirație, eu deja mi-am pus rotițele în funcțiune, mai ales că m-am confruntat cu problema asta a ideilor preconcepute când lucram la o campanie umanitară. Nu mai așteptați, creativilor, e TIMPUL să schimbăm lumea!

Sursă foto

close
Facebook IconTwitter Icon