TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On May - 3 - 2012

Fiat a realizat pentru piața braziliană o campanie de responsabilizare a șoferilor pe care îi sfătuiește să nu conducă sub influența băuturilor alcoolice. Până aici nimic nou sub soare, am văzut toți astfel de campanii care se constituie într-o luptă de foarte mulți ani, dusă în toată lumea cu scopul de a evita pierderile de vieți omenești.

Fiat - Acum vezi. Acum nu

Pe lângă inițiativa lăudabilă a unui producător de mașini, trebuie să apreciem și creativitatea celor de la AgênciaClick Isobar, responsabili pentru spotul de mai jos care implică o doză de bere și un biciclist. Cele două elemente au fost reunite și în urma unor polemici din online în jurul unor accidente cu bicicliști și motocicliști, motiv pentru care campania insistă și pe respectul față de ceilalți participanți la trafic prin semnalizarea corespunzătoare. A rezultat astfel cel mai scurt clip care pomovează condusul prudent, cu mintea limpede,  care se răspândește cu viteză în online și care generează reacții pozitive și, sperăm noi, un număr al accidentelor în scădere.

Clipul a beneficiat și de un teaser sub forma unui afiș unde se regăsesc titlul spotului “Acum vezi, acum nu” (“Agora você vê. Agora não.”), elementele centrale ale acestuia, logo-ul Fiat și denumirea campaniei “Evită accidentele. Nu conduce sub influența băuturilor alcoolice.”

 

Sursă foto

close
Facebook IconTwitter Icon