TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On April - 9 - 2012

Din categoria campaniilor de atenționare și responsabilizare socială face parte și “Stop the Traffik“. Potrivit informațiilor postate pe site-ul oficial, campania se prezintă ca o mișcare în continuă  creștere de indivizi, comunități și organizații care luptă pentru prevenirea vânzării de persoane, protejarea celor traficați și condamnarea traficanților. Mișcarea a fost înființată în 2006 cu scopul de a educa, de a milita și de a strânge fonduri pentru eradicarea traficului de carne vie și are ca deviză “Când oamenii acționează, lucrurile se schimbă“.

Fetele din Cartierul Roșu o iau razna

Pe site-ul oficial puteți găsi toate informațiile despre acțiunile din cei 6 ani de existență ai campaniei, despre dezvoltarea ei la nivel global, despre succesele repurtate, mărturii ale celor salvați, știri, modalități de susținere a mișcării. Campania de informare și promovare de-a lungul timpului a constat în crearea de clipuri, afișe, răspândirea mesajului prin social media. Dintre toate consider că spoturile create au transmis cel mai bine mesajul, deoarece imaginile, însoțite de statistici și informații utile, susțin cel mai bine o cauză, mai ales una cu un scop atât de dificil ca aceasta.

Cel mai recent clip de promovare al campaniei a apărut pe 4 aprilie 2012 și a fost creat de Dries de Wilde și Koenraad Lefever pentru agenția belgiană Duval Guillaume Modem din Antwerp. Produs de Tatiana Pierre și regizat de Cecilia Verheyden, filmul ne arată cum fetele din celebrul Cartier Roșu (Red-light district) din Amsterdam o iau razna. Mai multe nu vă spun, las imaginile să vă arate sub ce promisiuni ajung unele fete să practice cea mai veche meserie din lume,  clipul redând foarte bine sintagma “aparențele sunt înșelătoare”.

Site-ul oficial

close
Facebook IconTwitter Icon