TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On April - 8 - 2012

Pe 29 martie 2012 s-a lansat pe Youtube clipul publicitar pentru noul gel de duș AXE Anarchy. Acesta face parte dintr-o campanie aflată în plină desfășurare, creată de agenția Buzzman Paris pentru Franța.

Știm deja efectul pe care îl are utilizarea produselor AXE asupra sexului opus: atracția instantanee. Spotul pentru gelul de duș AXE Anarchy pleacă de la aceeași idee: o plajă paradisiacă, plină de fete atrăgătoare, un bărbat care folosește la duș noul gel, o reacție în masă, dar un final surprinzător.

Efectul AXE declanșează haosul

Cu acest nou clip, marca grupului Unilever și agenția Buzzman dau o nouă dimensiune produsului cu sloganul “Declanșează haosul“. Pe Youtube a fost lansată versiunea de 60 de secunde urmând ca spotul de 30 de secunde, adaptat pentru televiziune să fie lansat  în mai. Ca parte integrantă din campania Anarchy face parte și aplicația f-commerce.

Agenția Buzzman se ocupă de AXE din 2008 creând mai multe campanii publicitare digitale de succes (pentru AXE Canadairman, AXE Dry, AXE Rise Up & Provocation) pentru care a fost recompensată cu premii importante: bronz la Cannes Lions 2010 la categoria Cyber pentru AXE-Le Transpirateur, iar la Grand Prix Stratégies de la Publicité din 2009 au câștigat pentru Canadairman.

Anul 2009 este și anul lansării paginii de Facebook “Effet AXE“, prima pagină din Franța dedicată unui produs de igienă și îngrijire masculină, de a cărei strategie și animație editorială se ocupă tot Buzzman.

  • Informații suplimentare: Agenția, înființată în 2006 de către Georges Mohammed Chérif, CEO și director de creație, a devenit faimoasă la sfârșitul anului 2010 când a lansat campania pentru Tipp-Ex (bandă corectoare) al cărei spot cu vânătorul care împușcă un urs, a ajuns să aibă peste 48 de milioane de vizualizări în 217 țări. Succesul celor de la Buzzman Paris, o agenție care nu are mai mult de 35 de angajați, dar cu clienți mari precum AXE, Microsoft, Durex, Orange, MTV Mobile și alții, poate fi explicat prin crezul pe care îl aplică în fiecare campanie: ei au preluat spusele lui Bob Thacker, director de marketing și publicitate la OfficeMax, care a afirmat că “Secretul constă în respectul față de consumator. Îi întrerupi viața. Toată publicitatea este nedorită, deci dacă tot vii neinvitat la petrecere, măcar să aduci șampanie”.
close
Facebook IconTwitter Icon