TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On February - 19 - 2013

Durex este o marcă recunoscută pentru campaniile inspirate și inteligent executate, cu atît mai mult cu cît portofoliul de produse trebuie promovat prudent, dar eficient. Creativitatea celor care au primit misiunea de a comunica pentru Durex, nu a dezamăgit niciodată și a obținut reacții uimitoare, în sensul bun al cuvîntului, de-a lungul timpului.

Durex UK continuă campania ‘Intensely Close’

Durex UK continuă campania ‘Intensely Close’

sursă

TMW (Tullo Marshall Warren) este agenția care se ocupă în prezent de brandul Durex UK, iar ultima campanie pentru cea mai cunoscută marcă de prezervative, ‘Intensely Close’, este în plină desfășurare. De Ziua Îndrăgostiților, TMW a lansat două spoturi create special pentru mediul online ca parte integrantă din componenta de social media a campaniei pentru Durex UK.

Primul clip publicitar, ”Car Parking“, ne arată cum poți obține un rezultat satisfăcător într-un spațiu foarte strîmt.

Al doilea spot, “ECG“, ne arată reprezentarea simbolică a unui cuplu sub forma unei electrocardiograme. Este o reclamă ce merită aplauze pentru idee și execuție.

close
Facebook IconTwitter Icon