TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On August - 10 - 2012

În Coreea de Sud munca este una dintre valorile supreme cu care cresc și în spiritul căreia sunt educați locuitorii acestui stat. Acolo, ideea de șomaj este de neconceput, astfel că toți sud-coreenii sunt preocupați să lucreze cât mai mult și cât mai eficient. Evident, capitala Seul este cea care dă tonul și este un oraș unde activitățile zilnice ating cote maxime.

Dunkin’ Donuts, promovare cu aromă de cafea

Sursă

Deoarece sud-coreenii sunt obișnuiți să lucreze și 12 ore pe zi, au nevoie de stimulente care să îi mențină activi și alerți. De aceea, în Seul se găsesc foarte mule cafenele între care concurența este acerbă. Cei de la Dunkin’ Donuts au dorit să se impună pe piața din Coreea de Sud și cu cafea, nu numai cu gogoși, astfel că au avut nevoie de o strategie de promovare inedită și eficientă. Agenția Cheil Worldwide a pus la cale un “plan de atac” ingenios și creativ  care s-a concretizat într-o acțiune de marketing denumită ”Flavor Radio“.

Astfel, în mai multe autobuze și garnituri de metrou au fost instalate vaporizatoare cu aromă de cafea ce pulverizau parfumul concomitent cu reclama de la radio pentru Dunkin’ Donuts. Dacă vă întrebați dacă o astfel de strategie a avut succes, vă spun că peste 350.000 persoane au receptat mesajul și au acționat în consecință, iar strategia de marketing a generat o creștere de 16% a oamenilor care au trecut pragul gogoșăriilor amplasate lângă stațiile de autobuz, iar vânzările au crescut și ele cu 29%.

Promovarea cafelei Dunkin’ Donuts a avut un impact atât de mare, încăt locuitorii din Seul afirmă că se gândesc la cafeaua lor încă de la micul-dejun. Cei de la Comunicadores precizează că strategia “Flavor Radio” a fost recompensată anul acesta cu bronz la festivalul Cannes Lions.

close
Facebook IconTwitter Icon