TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On January - 7 - 2013

Dr. Pepper lansează la început de an campania “/1″ concepută de agenția Deutsch L.A. în jurul personalității unice a consumatorului de “băutură răcoritoare aparte cu gust specific”, așa cum a fost descrisă Dr. Pepper de W.W. Clements, fost CEO al companiei.

Dr. Pepper și Deutsch L.A. lansează o campanie cu un nume neobișnuit 1

Dr. Pepper și Deutsch L.A. lansează o campanie cu un nume neobișnuit 1

Campania este alcătuită  din mai multe spoturi TV ce prezintă traseul mai multor oameni de la statutul de persoană obișnuită la cel de om remarcabil și unic. Partea frumoasă este că cei de la Deutsch L.A. au căutat pe Internet personalități care excelează într-un anumit domeniu, dar care nu sunt cunoscute publicului larg.

Fiecare spot începe cu o statistică ce indică locul protagonistului în lume. De exemplu, clipul publicitar de mai jos o înfățișează pe modelul devenit boxer, Mikaela  Mayer, cum a trecut de la statutul de femeie (una din milioane de femei), la cel de model (una la 36.000), apoi la cel de luptătoare de box (una la 134). Spotul se încheie cu un cadru în care ea împarte pumni în ring, după care declară ”Sunt Mikaela Mayer și sunt unică.”

Alți protagoniști ai campaniei  “/1” sunt: campionul la Air Guitar, Justin “Nordic Thunder” Howard; solista în cadrul American Ballet Theatre, Misty Copeland; jucătoarea de roller derby, Jen Mayfield (în spotul de mai jos) și Armando Cristian Perez, cunoscut publicului larg sub numele de scenă Pitbull. Deși acesta din urmă este singura vedetă, în sensul larg al cuvântului, din cadrul campaniei, spotul în care apare, se axează pe viața sa de dinainte de a deveni o celebritate de talie internațională.

Referitor la conceptul campaniei, Leslie Vesper, director de brand marketing, a declarat: ”Consumatorii noștri se percep ca fiind incomparabili și consideră că Dr. Pepper este o băutură unică.” ”De asemenea, campania se evidențiază și prin faptul că nu este una tipică pentru o băutură răcoritoare. Nu apar vedete pop care dansează încolo și incoace, iar produsul este plasat subtil și organic.”

sursă

 

close
Facebook IconTwitter Icon