TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On April - 25 - 2012

În urmă cu două zile a fost lansată noua campanie a Unilever pentru Dove pe Facebook. Aceasta promite că orice utilizator care folosește aplicația, poate înlocui reclamele la diete și la alte modalități de slăbire care automat produc gânduri negative cu privire la propria imagine, cu reclame Dove cu mesaj pozitiv pe care le poate trimite prietenilor la alegere.

Dove se promovează cu o aplicație mincinoasă

Toate ar fi bune și frumoase, însă campania “The Ad Makeover” se dovedește a induce în eroare atât de mult consumatorii, încât foarte probabil va fi retrasă. Aplicația, creată de Ogilvy Australia, nu va ajunge să treacă de granițele acestei țări, mai ales când comsumatorii vor afla despre ce e vorba în realitate. Cu atât mai mult nu va pătrunde în S.U.A. unde legile privind publicitatea care induce în eroare, sunt foarte stricte.

Un purtător de cuvânt al Unilever a declarat pentru Business Insider că, în realitate, aplicația nu ascunde și nu înlocuiește alte reclame, că permite femeilor să creeze reclame pe care Dove le va plăti ca să fie văzute și de alți consumatori, dar pe care aplicația nu le lasă să îi aleagă, iar direcționarea funcționează ca la orice altă aplicație și în niciun caz nu poate fi îndreptată spre companiile rivale sau prietenii de pe Facebook.

E curios de ce o companie cu reputație recurge la astfel de șiretlicuri mai ales când campaniile Dove precedente, care mizează pe stima și acceptarea de sine, au funcționat și au avut succes fără a apela la trucuri mincinoase. Cu siguranță Unilever va fi convocată într-o sedință de cei de la  Facebook, mai ales că și imaginea lor riscă să fie șifonată în urma acestei campanii. Legile stricte din țara de origine a rețelei de socializare, precum și eliminarea reclamelor la diete îndoielnice din aceeași rețea vor avea un cuvânt de spus în ceea privește viitorul parteneriatului dintre Facebook și Unilever.

Puteți vedea mai jos clipul care promovează aplicația și așteptăm cu interes reacțiile produse de “The Ad Makeover“, dar cu certitudine nu ne așteptam ca Dove să recurgă la minciuni gogonate pentru a se promova.

close
Facebook IconTwitter Icon