TimeForAds
Charlize Theron Ador Dior

Charlize Theron: Ador Dior

Coca-Cola propune o alternativa sanatoasa la retelele de socializare

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

O reclamă pe zi Nespresso - UMilk

O reclamă pe zi: Nespresso – UMilk

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz

Dansul găinii, sursă de inspirație pentru cel mai recent spot Mercedes-Benz



Posted by monica On August - 13 - 2012

Marca de produse de îngrijire Dove, deținută de Unilever a decis revizuirea ambalajelor pentru gama Dove Body în Marea Britanie, cu scopul de a simplifica și eficientiza utilizarea pentru consumatori, acțiune ce va fi susținută de suma de 1,5 milioane lire sterline.

Dove Body, schimbare de look și dimensiuni în Marea Britanie

Această decizie se alătură campaniei lansate recent în cadrul căreia Ogilvy & Mather Londra a creat o serie de reclame ce prezintă Dove ca brand care se  împotrivește retușurilor digitale ce alterează realitatea. Cu această ocazie, Dove prezintă un slogan nou pentru gama Body ce susține că loțiunile conțin nutrienți ce își fac efectul timp de 10 zile -  ”The lotion with nutrients that last 10 days.”

Schimbarea de look este susținută de un buget de 1,5 milioane  de lire sterline, sumă ce va fi investită în spoturi TV, în outdoor, în acțiuni de promovare în cadrul magazinelor, PR și în activități digitale. Aceste acțiuni de promovare vor folosi noul slogan și vor continua crezul Dove ce duce o campanie continuă pentru frumusețea autentică.

În afară de ambalaje noi, gama Dove Body va putea fi găsită și în sticle de 400 ml care au fost concepute la cererea consumatorilor. Aceștia vor fi invitați în magazine să descopere diferența – “Discover the difference” odată cu relansarea gamei de produse Dove Body.

Sursă

close
Facebook IconTwitter Icon